2011. október 23., vasárnap

Magellan Pyxis Mountain Bike - Jelenlegi ára: 170 000 Ft

Igényesen , minőségi alkatrészekből épített Mountain Bike eladó.
A kerékpárt túrázásra használtam, verseny és egyéb erős igénybevételnek nem volt soha kitéve.
A Bringa jó állapotú, nem borultam vele, nem mentem neki semminek . 2009 tavászán raktam össze, évente kb.   max. 800 km használtam.
Itt használtam:
80% aszfalt
20% erdei utak
Váz: Magellan Pyxis 19”
 
Villa: Rock Shox Tora 302 Solo Air
Kormány csapágy: FSA Orbit (alsó csésze tűgörgő, felső golyó kosaras)
Középcsapágy: Bike Positív extreme (aszem 3db ipari csapágy)
Hajtómű: Race Face xc ride (44, 32, 22 fogazás)
Fogaskoszorú: Sram nem tudom milyen számozású (11-34 fogazás)
Lánc: Sram (nem tudom a számát. patentszemes)
Váltó első: Shimano LX
Váltó hátsó: Shimano XT
Váltókarok: Első Shimano LX Hátsó Shimano XT
Pedál: Bike Positív
Stucni: Specialized
Kormány: Ritchey Comp
Fékkarok: Acor
Fék: Shimano LX
Szarv: ACOR
Kerék: Sachs Quartz ipari csapágyas, Mevic D521 felni 2mm DT küllővel 36db
Gumi: Elől Schwalbe Jimmy 2, 1 Hátul: Continental Edge 2, 1
Nyeregcső: Bike+
Nyereg: BBB
KM óra: CATEYE velo 8
Láncvilla védő: Acor
Továbbá adom hozzá:
Bukósisak: Casco Diamor „ M”
Telló pumpa: BBB
Kerék pumpa, Hátizsák(vizes zsák nincs meg), Specialized xl rövid ujjú mez, Rockride vizhatlan felső xl 2x volt rajtam,  Hosszú naci Btwin, Hosszú ujjú kesztyű 2x volt rajtam, sisak alá szélálló sapek, napszemüveg „ zekler”


Jelenlegi ára: 170 000 Ft

Az aukció vége: 2011-10-22 14:22
. Magellan Pyxis Mountain Bike - Jelenlegi ára: 170 000 Ft

Fontos