2011. október 28., péntek

szőrmés,szőrmekapucnis meleg pufi télikabát dzseki - Jelenlegi ára: 3 999 Ft


 
 
 
 
 
Köszöntelek az aukciómon!
Eladó  a képeken látható maximálisan jó állapotú khaki vagy inkább mély olaj zöld színű szörmés kapucnis kabát.
Beleírt méret xl de egyáltalán nem nagy a kabát én s-es méretű voltam mikor megvettem és csak azért vettem ekkorát , hogy a derekam se lógjon ki belőle! : )
Az ujjánál és a derekánál is passzés az egyik képen fotóztam is hogy egyáltalán nem bolyhos. Teljesen újszerű 1x-2x volt rajtam nagy fellángolás volt: eredeti ára 12. 000 Ft, de csak áll a szekrényben!
Ezért most nagyon olcsón a tiéd lehet!
A kapucnija lecipzárolható és a jobb ujján van egy kis cipzáros zseb mondjuk pl. a telefon belefér.
Nézz szét nálam spórolj a posta költségen!
 
 
 
 
 
 



Jelenlegi ára: 3 999 Ft

Az aukció vége: 2011-10-26 19:33
. szőrmés,szőrmekapucnis meleg pufi télikabát dzseki - Jelenlegi ára: 3 999 Ft

Fontos